|
Tell a Friend About:
Women, Drinking to Their Health
Women see a slightly higher health benefit over men from alcohol consumption according to twelve separate studies reviewed in the Journal of Thrombosis and Haemostasis. However, more studies are needed to determine if there are more significant results from either wine, other spirits or beer. Return To Article |
||||||||
|
||||||||